Viva Estonia!

Posted by Cookie Monster | | Posted on 01:42

Eestimaa tolm saab peagi jalgelt pühitud ja tuleb tunnistada, et ei saanud selle hüperkiiresti möödunud kuu jooksul näha kõiki, keda oleksin soovinud.

Keili sinuga kohtume kui Kreetalt tagasi tulen for sure eksole! Su kaelakett on ju jätkuvalt minu käes ja olen enam kui 97.8% kindel, et sellele lisandub ka Haniast midagi. Ja kui peakski taaskord juhtuma, et me ei kohtu siis mõtle sellele, kui palju asju sa saad siis kui me kokku satume :D

Laura sina ole ka valmis! Meil ju vaja veel möllu panna ja mina ju olengi kõige parem fotograaf :P

Siret sinuga paneme kui kokku saame! Nagu kiimas nugised – mmm :)

Ave sina võiksid Hispaaniast koju kobida vahelduseks, tahaks sind ka näha eksole – ma juba praktiliselt ei mäletagi enam milline sa välja näed. Ütleme, et sa satudki Septembri lõpus koju, siis võrdleme kumb tumedam on eksju :D

PS! Võtan vastu suveniiri soove kuni kümnelt inimeselt, seega andke tuld!! Kes ees see mees!!! Ja ei midagi neljakümne kilost eksole!!

Comments (4)

Jõuludeks vast jõuan. Muide, panid mu paki teele????

Mulle palun siis midagi huvitavat sealt Kreetalt. Kontaktid on sul olemas. Muide, meil viimasel ajal pilves, nii et ei tea, millal päikest saab võtta.

Kuule palusin emal panna, ma ei tea veel kas pani :D aga sellest neegri testist sa kõrvale hiilida ei saa :P

Mulle palun see handsome hotelli manager sealt pliiiis, saab? :D

eem...Liisu ainult kui sa sheerid minuga...muidu ei saa :P