Hania

Posted by Cookie Monster | | Posted on 08:44

Alustaks siis sellisest faktist, et alates tänasest hakkab mu blogi lausa kahes keeles olema – Inglise keelne http://kadi—english.blogspot.com Jätame iroonia ära ja liigume sellise tõsiasja juurde, et see nõuab mult ju topelt tööd, kuid midagi pole teha, kui mõni kahtleb mu kirjutamisoskustes.Crete 2009 001

Tänase päeva eesmärgiks oli Hania külastamine. Seiklus sai alguse bussijaamast, kus meil oli nii igav, et  jõudsime selleni siin kõrval -> tegime ise endast pilte.

Siis märkas Liisu ühte bussi mööda vuhisemas ja lootes, et just see buss lähebki Haniasse, viibutas ta selle peatamiseks oma kätt. Meie imestuseks jäigi buss seisma ja kõige meeldivamaks osutus see, et tegu oligi õige bussiga.

Haniasse jõudes ei teadnud me kuhu poole liikuda, seega seadsime oma sammud tundmatusesse. Õnneks sattusime me ühest heast poest teise ja aeg möödus kiiresti.

Hotelli tagasi jõudes vaatasime Takenit ja Kung Fu Hustle’it. Teise filmi ajal helises meie toas olev lauatelefon terve siin oldud aja jooksul esimest korda ning helistajaks osutus giid Kerli. Võtsime jalad alla ja läksime fuajeesse temaga kohtuma. Tuli välja, et me saame ekskursioonidel käia, seega lähemegi tuleval päeval Gramvousa saarele.