Hommikul käskis Merka mul paakidele jalad alla ajada, sest meil oli üks väike üllatus vaja ära teha! Nimelt läksime me lastepopsunurgakesse ja hakkasime jõulusokke õmblema, kuhu päkapikud saaksid komme panna! Seitsme soki õmblemiseks kulus meil kolm tundi, kvaliteet pole küll kõige parem, kuid mõte on südamest ja siiski tulid need väga nunnud!















Teibiga panime seinale - mägiaivarid oleme Merkaga :D

Liisu sokk















Kati sokk















Merka sokk















Anni sokk















Harri sokk















Verneku sokk














Minu sokk














Nii nad nüüd ripuvad meie koridori seinal ja ootavad, et päkapikud neisse midagi paneksid ja meie nad uuesti tühjaks teeksime!

Õhtul mõtlesime asju veidi rahulikumalt võtta ja väiksed koksid teha. Viski oli harjumatu maitsega ja seega jätkus teda kauemaks. Sai lahatud teemasid Eesti valitsusest vanaemadeni välja. Mingil hetkel avastas Vernek, et tal on külmikust midagi vaja, kuid kohe kui ta külmkapi ukse lahti tegi lendas sealt minu guava nektari pudel põrandale kildudeks. Ma ei olnud küll seda veel juua saanud, kuid põrand lõhnas küll pärast väga meeldivalt. Vähemalt oli tast natukenegi kasu…

Comments (3)

Aga kui sa nüüd sinna kingid sisse paned, siis kukuvad alla ju. Teip ei hoia :D

no täna hommikul nad lendasid jah pots ja pots, sest päkapikk oli nätsupaki toonud ja see oli liiga raske järelikult...
aga soovita siis millega me nad kinni paneme :D

kahepoolne teip? superatakk? :D Ma ei tea