06.12.2008

Posted by Cookie Monster | | Posted on 07:21

Külastasime Anniga täna ühte vaieldamatult parimat riidepoodi siin Nabq Bay’s. Leidsime sealt hirmus ilusad kleidid, kingad ja kotid. Asi oli nii, et Anni proovis ühte halli-musta triibulist kleiti, mis nägi ta seljas ülisupermegahea välja ja samal ajal ütles poemüüa mulle, et tal on ka midagi spetsiaalselt minule - ja nii see oligi! Ta tõi mulle ühe äärmiselt lihtsa lõikega, kuid mulle päris hästi selga istuva musta kleidi, umbes kaheteist sentimeetrise kontsaga punased kingad ja praktiliselt samas toonis käekoti. Uskuge või ei aga ma nägin isegi enda arvates selles kostüümis päris püss välja, või nagu Mika ütles - täitsa kahur! (egolaks…sorryyyyyyy)
Anni proovis umbes samasugust musta kleiti kui minagi ja minu arvates nägi ta selle kleidiga ikka rängalt hea välja, kuid talle millegipärast see ei meeldinud.
Päeva jooksul õnnestus meil Anniga lõpetada viie kostüümi joonised, kuid arvame ikkagi, et õmbleja, kes asub meist kolme tunni bussisõidu kaugusel, ei saa neist õigesti aru! Näiteks Pipi kostüümid tulevad meil sellised nagu paremal pilt on.

Pean mainima ka seda, et homme varahommikul sõidab Mustafa, kellel on tegelikult veel kolmteist eesnime, kaheks kuuks Kairosse eksameid tegema. Tänu temale me ATV-dega sõita saimegi!

Loomulikult oli ka juba tavaliseks saanud Pataya külastus päevakavas, kuid sel korral toimus see tunduvalt väiksema seltskonnaga ehk siis vaid Ahmed, Lee ja mina. Nurisemiseks pole aga põhjust, sest tantsida on alati tore, mis siis, et Ahmedi kõrval mul kompleksid tekivad, kuid ikkagi!!!!

Comments (0)