Testime tubakaid!!

Posted by Cookie Monster | | Posted on 09:54

Double apple *****
Melon *****
Sidrun *****
Apple ****
Banaan ****
Kirss ****
Mandariin ****
Mint ****
Capuccino ***
Karamell ***
Kookos ***
Mix ***
Virsik ***
Cola **
Kohv **
Maasikas **
Mango **
Aprikoos *
Pistaatsia *
Viinamari *

Võtsime Kati ja Liisuga vastu otsuse, et anname kõikidele tubakatele, mida proovinud oleme, viie palli süsteemis hinded. Nagu ise näete on meil lausa kolm suurt lemmikut – need tubakad on teistest ikka peajagu üle!! Enda suureks üllatuseks avastasime, et oleme seni proovinud lausa kahtekümment erinevat tubaka sorti – suhteliselt palju ju!

Täna lõpetasin lastetoas ühe väikse projekti, millega juba tervelt kaks päeva olin tegelenud! Saage tuttavaks Priidikuga! Egiptus, Hurghada 001

A ja mõtlesin, et näitaks teile siis mõnda pilti ka, mis on meie nightshowde käigus tehtud…

P1200137P1200142  Tegu on siis Mister Charm Life Paradise’i valimisega, sel korral osutus võitjaks Sergei ehk see oranži parukaga tots! ;)

Värskelt fotokast tulnud tänase nightshow (American Idol, Top Model ja Freestyler) järgsed pildid meist:

Egiptus, Hurghada 024 Egiptus, Hurghada 021 Egiptus, Hurghada 022 

No ma ikka ei saa – ME OLEME NII LAHEDAD!!!!

Comments (2)

Äge edetabel teil. Oma arvamusest mango kohta ma juba kirjutasin kuskile mujale kommentaari, a kuidas teile saab meeldida sidrun niiii palju???? See maitseb nagu nõudepesuvahend ju:S no tegelt ka:D
muidu vist suht ok tabel... erinevad segud teevad ka erinevad maitsed muidugi mõnusaks... uuuh varsti saab Liisuga ka Eestis kogu aeg piibutada:P jeee
Muidugi ka kõik teised shisha fännid on oodatud klubiga liituma:D

Mina siis järelikult, olen oodatud.
Mismõttes pistaatsia nii taga on?..mu maitse paneks ta esiviiskusse :D aga selle sidruni peale jäi ka mu peake natuke mõtlema :P