Sugar ;)

Posted by Cookie Monster | | Posted on 15:18

Pärnu ;) 057Käisime siis Siretiga Bravos, kuid kahjuks sarnanes see tondilossile. Seega siblisime nii kiiresti kui vihmas võimalik Sugarisse, et lõpuks ometi natuke tantsida. Sättisime fuajees oma sassis juuksekarvad ilusti soengusse tagasi ja in we went! Rahvast oli kindlasti rohkem kui Bravos, kuid siiski vähem kui lootsin. Ometigi oli äärmiselt fun – me praktiliselt ei lahkunudki tantsuplatsilt ;)

Õhtu jooksul lahutasid klubikülaliste meeli Sugari tantsutüdrukud, palja Pärnu ;) 070ülakehaga trummar ja üli seksikas Sky+i DJ(krrrmjäääu ;)). Minu lemmik seigaks antud õhtust oli üks dialoog, mis sai alguse sellega, et mingi suvaline tüüp tuli minu juurde ja küsis millegipärast inglise keeles: ,,do you want to dance,” kuid minu kõrvus helises tol hetkel vaid muusika ja küsisin siis vastu, et what? Selle peale ajas kutt oma selja sirgu ja ütles väga kurja tooniga: ,,sa ei ole inglane,” millele peale mina jahmatanult käratasin: ,, t*ra ütlesin, et olen inglane või?” Nagu isegi arvata võite oli see mees paari sekundiga mu silmapiirist väljas. Tegelt ma ei saa siiamaani aru, miks ta arvas, et ma inglane olen. But all good that ends good! ;)


Head ööd tibulibud,
musid-kallid

Kadi ;) 

Comments (4)

Kesse kurrmnäu dj oli?
tahan teada :P

Teada, ma ausõna ei oska sulle nime öelda :S :D

Great pics!

Thanks :)