She dreams she’s dancing…

Posted by Cookie Monster | | Posted on 08:16

Egiptus, Hurghada 013Tegelikult ma ei tea, millest Liisu sel hetkel mõtles, kuid kõlab hästi eksole! Istub seal vaikselt, lilleke käes ja on totaalselt enda maailmas – mullikeses!

Eile käisime Katiga windsurfingut õppimas – täitsa meeli erutav protsess! Tuult eriti küll ei olnud, kuid esimeseks katsetuseks sobis ka eilne ilm. Kõige tähtsam on leida tasakaal, kui seda varvastega ei tunneta, oled kohe ninuli soolases Punases meres.

Käisime ükskord liisuga kahekesi Sakkalas ja tagasi tulles saime tuttavaks Mohamediga, kes sõidab õhtuti taksot ja päeval töötab sukeldumis instruktorina, et sukeldumine mulle pööraselt meeldib ja tüüp hull ei tundunud, vahetasime numbreid. Sellest õhtust oli möödunud umbes nädal, kui ta mulle sms-i saatis, et võiks kokku saada ja värgensit – aga siis oli meil ilgelt kiire aeg ja kohtumine jäi ära. Sellest ajast peale ei olnud me absoluutselt ühenduses, kuid kaks päeva tagasi oli meil taaskord näitsikutega vaja shoppamiskeskusest tagasi hotelli saada ja ülla-ülla, kelle takso meil õnnestus kinni pidada – just Mohamedi oma. Suht tore oli teda esmapilgul näha, kuid selleks, mis hiljem toimuma hakkas, ei osanud ma küll valmistuda. Nimelt helistas ta mulle eile ja palus, et me hotelli ees kokku saaksime, sest tal pidi olema mulle midagi väga tähtsat anda. Mina, kui väike naiivitar mõtlesin kohe, et raudselt on midagi sukeldumisega seoses ja olin kohe  nõus kokku saama. Läksin siis hotelli ette ja rääkisime tiba ja siis ta andis mulle kingikoti, mille ma hiljem toas Katiga koos lahti tegin. Liisul aga oli vaja Sakkalasse kursaõdede juurde sõita ja Mohamed pakkus talle lahkesti küüti. Mina tulin tipa-tapa ilusasti tuppa ja hakkasime Katiga kohe kingitust lahti kakkuma – te ei arva elusees ka ära, mis see oli!!!!!!!! Aga ma kirjutan sellest kohe – nimelt oli tegu ilmselt mingi kõhutantsija kostüümiga, mis on helesinist värvi ja sädelevaid litreid täis. Meie Katiga arvasime, et tüüp on selle kuskilt rotti pannud, sest see on jubedealt plekke täis – sellel “kleidil” on rohkem plekke kui Käsna Kallel auke!!!! Meie irvitasime hotellitoas ennast praktiliselt lõhki, kuid muidugi pidin ma ka Liisule sellest kohe rääkima. Võtsin siis telefoni kätte ja valisin järjekorselt Liisu mobinili numbri – ma ei jõudnud talle juttu äragi rääkida kui ta juba segas vahele ja rääkis, et muhha oli terve autosõidu ajal ainult minust jutustanud. Muhha oli mind isegi Liisult ära osta tahtnud – 100 kaamliga, ma pidavat küll rohkemat väärt olema, kuid tal pidi ainult 100 kaamlit olema… Liisuga rääkimise ajal saatis Mohammed mulle oma väga vigases inglise keeles sõnumi:
Salam alekom Kadi, i want to say for you –iam in hurgada work from long time as 5 years ago ,and i saw many girls want just time normal my job but for me not essey ,becuse i have allhamed llah good family and i was looking for siruas girl as you and belive i never respect with wory about you as i want put you in my eyes to noone can see you !And please please anyone look bad for you or say bad for you –you must tell me to do my best with thim !Please as you can tackcare about your self !! And i dont know whay iam all time iam wory about you and iam sure thes is more than i like you !Yours mohamed

Hakkasin kohe mõtlema, et tüüp loodab liiga palju ja saatsin talle sms-i vastu, et ta kirjutas küll ilusasti, kuid mul on eestis poiss olemas ja mu süda kuulub talle (siin peab nii rääkima, muidu nad ei jäta sind rahule!!). Selle sõnumi peale vastas Mohamed järgnevalt:
My dear kadi, till now i cant sleep bec i think by you :) , the first of all, i do thank the highly almighty for giving me that lovely chance to meet you .And really i do also belive that we are moving in our life steps have been written befor to see…To listen…To do so and so…iam very happy that respect clean religion respect girl as you so . And iam really need establish our life togther ! But i wish to be not as boy friend no… no… ,to be husband and wife !!! Yours mohamed

Nagu tegelt ka – get real!! Tüüp on mind vaid kolm korda näinud ja juba tahab pulmi korraldama hakata – mida iganes noh!!! Õnneks ma pole ainuke, kellel sellised “suhtedraamad” on. Katile on parfüümipoe väike Moustafa kutsika eest ja ka tema räägib juba abiellumisest ning liivamees ja rätikumees teevad kõike, et vaid Liisu pilk nendel peatuks. Jube palju kiimikuid on siin nooh!!!

Egiptus, Hurghada 008

Egiptus, Hurghada 006

 

 

Need on meie kohalikud kõige suuremad kiimikud Mark ja Honey! Mark’i ego on nii suur, et ta tõsimeeli usub, et saab iga tüdruku, keda ta tahab ja Honey on lihtsalt ilgelt horney – tuleb ja näpib ülemeelikult lühikeste pükste paelu, et nende alla ikka vaadata eksole!!

Aga no nüüd ma jõudsin netti ja hakkan omi asju ajama, küll jõuan siia veel ja veel kirjutada!!

Comments (4)

appii kui jube :S

no shit :D me Kati ja Liisuga jõudsime järeldusele, et ta seda kõhutantsija kleiti mõtleski pulmakleidina raudselt :D

haha,panomehed:D

Saatke julmalt perse need tüübid... nagu ausõna... need on suht tüüpilised smsid, mis see v*tupea (aka Mohammed) saatis sulle. Ja nad arvavadki kõik, et on niiiiii kõvad mehed, et saavad kõiki naisi... või vähemalt räägivad, et saavad kõiki, kuigi arvan, et nad valetavadki nii palju, et ise ka juba usuvad... väga rõvedas tüübid... ei ole üldse mõtet ollagi viisakas nendega... harjumatu küll ehk, aga muidu ei saa... jäävadki tüütama ja oma ila ajama:S